Πέμπτη 22 Μαΐου 2014

Υποτροπιάζουσες (επαναλαμβανόμενες) κολπίτιδες

ΕΡΩΤ.: Γεια σας. Θα ήθελα, όταν βρείτε χρόνο, να μου πείτε τη γνώμη σας για ένα θέμα που με απασχολεί τους τελευταίους μήνες. Μύκητες! Από τον Αύγουστο και μετά, μετά τη 14η μέρα της περιόδου, περίπου, ξεκινούν τα συμπτώματα (φαγούρα αρχικά και μετά υγρά άσπρα και εκρού παχύρρευστα). Έκανα κάθε μήνα θεραπεία με κρέμες εξωτερικά και ενδοκολπικά και το Δεκέμβρη πήρα και αντιμυκητιασικά χάπια. Και το Γενάρη εμφανίστηκαν πάλι. Έλεος πια! ... Ο σύζυγος δεν πήρε χάπια. Μήπως φταίει αυτό; Κάναμε και οι 2 καλλιέργειες. Του άντρα μου βγήκαν καθαρές, εγώ περιμένω ... Μπορείτε να μου πείτε: Τί να προσέχω για να μην βγάζω τόοσο συχνά; Μια φορά το χρόνο έβγαζα ανέκαθεν, κυρίως μετά τις διακοπές, αλλά μετά τέλος. Τώρα μου έχουν σπάσει τα νεύρα. Θα περιμένω τις πολύτιμες συμβουλές σας. Ευχαριστώ!

ΑΠΑΝΤ.: Καλησπέρα. Οι επαναλαμβανόμενες κολπίτιδες από μύκητες ταλαιπωρούν αρκετές γυναίκες. Πρέπει να ακολουθείτε τους κανόνες υγιεινής, να χρησιμοποιείτε μόνο βαμβακερά εσώρουχα, πάντα σιδερωμένα, χωρίς σερβιετάκια και να μη φοράτε στενά παντελόνια. Πρέπει να πάρετε αγωγή σύμφωνα με την καλλιέργεια και να πάρει και ο σύζυγος ανεξάρτητα από την αρνητική καλλιέργεια του ίδιου. Τέλος, αφού τελειώσετε με τις καλλιέργειες και την αγωγή, να βάλετε κολπικά υπόθετα με γαλακτοβάκιλλους για την ενίσχυση της άμυνας του κόλπου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.