Τρίτη 13 Ιανουαρίου 2015

Εγκυμοσύνη και αύξηση των λευκών αιμοσφαιρίων

(ερώτημα μέσω του forum του parents.gr)

ΕΡΩΤ.: Καλημέρα. Θα ήθελα τη βοήθειά σας. Είμαι στην 12η εβδομάδα κύησης. Έκανα τις γνωστές αιματολογικές εξετάσεις κι έδειξαν ότι τα λευκά μου είναι 15400 με όριο 10000, τα ουδετερόφιλα 82 με όριο 75 και τα λευκοκύτταρα 13 με κατώτατο όριο 20!!! Ο γιατρός μου είπε να μην ανησυχώ και ότι στην εγκυμοσύνη συμβαίνει! ... Πριν τις αιματολογικές είχα πόνο χαμηλά και τσούξιμο. Έκανα εξέταση ούρων. Δεν έδειξε δείγμα ουρολοίμωξης αλλά μικροοργανισμούς και παρόλα αυτά ο γιατρός μου έδωσε προληπτικά αντιβίωση, που - για να είμαι ειλικρινής - άρχισε να περνάει το πρόβλημα μετά την αντιβίωση!!! Ν' ανησυχώ?

ΑΠΑΝΤ.: Καλησπέρα. Φυσιολογικά, στην εγκυμοσύνη τα λευκά αιμοσφαίρια αυξάνονται. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι δεν τα ελέγχουμε. Ανησυχούμε όταν αυξάνονται πολύ και όταν αυξάνεται το ποσοστό των ουδετερόφιλων. Σε αυτές τις περιπτώσεις αναζητούμε πιθανή εστία λοίμωξης. Σωστά ο γυναικολόγος σας χορήγησε αντιβίωση για ουρολοίμωξη. Μόλις περάσει μία εβδομάδα από το πέρας της θεραπείας, καλό είναι να κάνετε καλλιέργεια ούρων, καθώς και κολπικού υγρού για να ελεγχθεί ότι δεν υπάρχει κάποιο μικρόβιο.

Χριστίνα Π. Βάντζου
Μαιευτήρας - Χειρουργός Γυναικολόγος
https://www.facebook.com/Christina.Vantzou.Gynecologist

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.