Δευτέρα 30 Ιουνίου 2014

Καφεοειδείς εκκρίσεις μετά το τέλος της περιόδου

ΕΡΩΤ.: Καλησπέρα σας. Είμαι 24 ετών και τους τελευταίους 10 μήνες περίπου έχω παρατηρήσει πως, ενώ η περίοδός μου κρατάει 5-6 μέρες, για ακόμα 3-4 μέρες έχω πολύ λίγες εκκρίσεις καφέ που φαίνονται ίσα ίσα στο εσώρουχό μου ή εάν σκουπιστώ μετά την τουαλέτα. Αρχικά δεν έδωσα σημασία, αλλά τελευταία το σκέφτομαι κι ανησυχώ, γιατί συνεχίζεται. Είναι στα πλαίσια του φυσιολογικού αυτό?? Τί θα μπορούσε να είναι? Ευχαριστώ.

ΑΠΑΝΤ.: Καλησπέρα. Οι καφεοειδείς εκκρίσεις μετά το τέλος της περιόδου θα μπορούσαν να οφείλονται σε ορμονική διαταραχή ή σε κάποια παθολογία του ενδομητρίου ή και του τραχήλου, όπως π.χ. σε κάποιο πολύποδα. Φυσικά, θα πρέπει να επισκεφτείτε το γυναικολόγο σας για να σας εξετάσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.