Πέμπτη 20 Μαρτίου 2014

Συνταγογράφηση αντισυλληπτικών μόνο μετά από κλινική εξέταση


ΕΡΩΤ.: Γεια σας και πάλι. Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση σχετικά με τα αντισυλληπτικά. Είμαι 18 χρόνων ... Θα μπορούσα να πάρω αντισυλληπτικά; Έχω κάνει αιματολογικές και έχω στίγμα μεσογειακής αναιμίας. Δεν έχω θρομβοφιλία, θα μου το είχε πει λογικά ο καρδιολόγος. Στο τελευταίο τεστ παπ είχα κολπίτιδα, την αντιμετώπισα και θα ξανακάνω σε λίγες μέρες ξανά τεστ παπ. Θα μπορούσατε να με συμβουλέψετε για το τι αντισυλληπτικό θα μπορούσα να πάρω?

ΑΠΑΝΤ.: Καλημέρα. Το αν έχετε θρομβοφιλία πιστοποιείται από εξετάσεις αίματος και δεν το βρίσκει ο καρδιολόγος. Το θέμα των αντισυλληπτικών είναι αρκετά σοβαρό και μόνο μετά από κλινική εξέταση μπορεί ένας γιατρός να συνταγογραφήσει αντισυλληπτικά. Να ξέρετε ότι απαγορεύεται το κάπνισμα με αυτά. Πρέπει να απευθυνθείτε σε ένα γυναικολόγο να σας εξετάσει και να σας πει εάν μπορείτε να πάρετε και ποια.


Χριστίνα Π. Βάντζου
https://www.facebook.com/Christina.Vantzou.Gynecologist

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.