Πέμπτη 20 Μαρτίου 2014

Εξωμήτριος κύηση - Αφαίρεση μίας σάλπιγγας - Πιθανή υπογονιμότητα - Σαλπιγγογραφία

ΕΡΩΤ.: Κυρία Βάντζου, καλησπέρα σας. Πριν από περίπου ένα χρόνο είχα μια εξωμήτρια κύηση, όπου μετά από λαπαροσκοπική επέμβαση μου αφαιρέθηκε η αριστερή μου σάλπιγγα. Ύστερα από αυτό το γεγονός δεν έχω καταφέρει να μείνω έγκυος ακόμη. Να προσθέσω δε, ότι έχω πολυκυστικές ωοθήκες, οι οποίες δε με βοηθούν να έχω σταθερό κύκλο. Τον τελευταίο χρόνο κατάφερα να τον σταθεροποιήσω λαμβάνοντας καθημερινά το glucophage των 1000 mg. Να προσθέσω ακόμη ότι έχω και κάποια περιττά κιλά. Η ερώτηση που θα ήθελα να σας θέσω είναι αν, μετά από αυτή την ατυχή περιπέτεια που είχα, θα ήταν πρέπον να ακολουθήσω έναν κύκλο εξετάσεων π.χ σαλπιγγογραφία ή να συνεχίσω τις προσπάθειες χωρίς να φοβάμαι μήπως μου ξανατύχει; Σας ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας! Με εκτίμηση!

ΑΠΑΝΤ.: Καλησπέρα. Το γεγονός ότι σας αφαιρέθηκε η μία σάλπιγγα δεν μειώνει στο μισό τη γονιμότητά σας, αλλά κατά ένα πολύ μικρό ποσοστό. Επίσης, το ιστορικό της εξωμητρίου κυήσεως αυξάνει κατά ένα μικρό ποσοστό την πιθανότητα επανάληψης εξωμητρίου. Τέλος, το γεγονός ότι δεν έχετε μείνει έγκυος πάνω από ένα χρόνο, αποτελεί ένδειξη πιθανής υπογονιμότητας και ως εκ τούτου πρέπει να κάνετε κάποιες εξετάσεις σαν ζευγάρι, μία από τις οποίες είναι και η σαλπιγγογραφία.


Χριστίνα Π. Βάντζου
https://www.facebook.com/Christina.Vantzou.Gynecologist

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.