Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου 2013

Πρόσφατα ερωτήματα

Η Β-ΧΟΡΙΑΚΗ ΔΕΝ ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ

ΕΡΩΤ.: Καλησπέρα. ... είμαι έγκυος στην 6η εβδομάδα. ... Στις εξετάσεις της χοριακής β η τιμή δεν αυξάνεται κανονικά, αφού είχε και μια μικρή μείωση... Χθες έκανα υπέρηχο. Το έμβρυο φαίνεται να εξελίσσεται ομαλά και ακούσαμε καρδιακή λειτουργία. Όμως, ο γιατρός μου είπε ότι ο υπέρηχος και η χοριακή δεν συμβαδίζουν και υπάρχει πιθανότητα να μην εξελιχθεί ομαλά η εγκυμοσύνη. θα εκτιμούσα ιδιαιτέρως και την δική σας άποψη. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

ΑΠΑΝΤ.: Μερικές φορές η χοριακή δεν ανεβαίνει σύμφωνα με τους κανόνες. Θα σας πρότεινα να πάρετε προγεστερόνη για ενίσχυση της κύησης και να σταματήσετε να παρακολουθείτε την χοριακή. Καλό θα είναι, επίσης, να παρακολουθείτε συχνά την κύηση.

---------------------------
ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΓΚΥΟΣ;

ΕΡΩΤ.: Καλησπέρα κα Χριστίνα. Θα ήθελα να σας ρωτήσω ένα θέμα που με απασχολεί πολύ έντονα. Γενικώς, ποτέ δεν είχα σταθερό κύκλο. Έχω σχέση με κάποιον εδώ και λίγο καιρό ... Τις τελευταίες ημέρες έχω ναυτίες, πονοκέφαλο και αδυναμία και  - το κυριότερο -  αυτή την στιγμή που σας γράφω βρίσκομαι στην 6η μέρα, όπου αντί για περίοδο έχω καφέ υγρά. ... Δεν ξέρω πότε να κάνω ένα τεστ εγκυμοσύνης, γιατί έχω ξανακάνει, βγήκε αρνητικό και απογοητεύτηκα, οπότε δεν θέλω να το ξαναπεράσω. Υπάρχει περίπτωση να είμαι έγκυος? Σας Ευχαριστώ.

ΑΠΑΝΤ.: Αγαπητή φίλη, από τη στιγμή που έχετε περίοδο, η οποία, όμως, δεν είναι κανονική, καλό θα ήταν να κάνετε μια εξέταση β χοριακή αίματος.

---------------------------
ΠΩΣ ΑΦΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΙΝΟΜΥΩΜΑΤΑ;


ΕΡΩΤ.: Γεια σας, θα ήθελα την άποψή σας: έχω ινομυώματα, τα οποία τα τελευταία χρόνια μου έχουν δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα. Μάλλον είναι υπεύθυνα και για το γεγονός ότι δεν μπορώ να συλλάβω εδώ και χρόνια που προσπαθώ. Έχω μεγάλη αιμορραγία στις πρώτες μέρες της περιόδου, που συνεχίζεται μετά με πήγματα και συνεχή ροή αίματος όλο το μήνα μέχρι τον επόμενο κύκλο. ... Μου είπαν για λαπαροσκοπική μέθοδο αφαίρεσης και για απόξεση. Τι προτείνετε εσείς? Ευχαριστώ πολύ.

ΑΠΑΝΤ.: Η γνώμη μου είναι ότι από τη στιγμή που προσπαθείτε για εγκυμοσύνη καλό θα ήταν να αφαιρεθεί από τη μήτρα ο,τιδήποτε παθολογικό και, συνεπώς, και τα ινομυώματα. Σίγουρα, η λαπαροσκοπική μέθοδος, εφόσον ενδείκνυται στην περίπτωσή σας, είναι η καλύτερη και μαζί σωστό θα ήταν να κάνετε και μία υστεροσκόπηση για έλεγχο της κοιλότητας της μήτρας.

---------------------------
ΑΙΜΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΑΦΗ

ΕΡΩΤ.: Καλησπέρα. Παρατήρησα πρόσφατα ότι μετά την επαφή είχα λίγο αίμα. Έκανα κολπικό υπέρηχο και τεστ Παπ και βγήκαν καθαρά. Επίσης, έκανα κολπικές εξετάσεις για τα πάντα και βγήκαν κι αυτά καθαρά. Επειδή προβληματίζομαι, θα μπορούσατε να μου πείτε κάποια πιθανή αιτία ή τι μπορώ να κάνω για να το ψάξω περισσότερο?

ΑΠΑΝΤ.: Το αίμα μετά από επαφή μπορεί να οφείλεται σε πολλούς παράγοντες, όπως προβλήματα από τον τράχηλο (π.χ. πολύποδας), φλεγμονές κ.ά., τα οποία φαίνεται ότι είναι όλα καθαρά στις εξετάσεις σας. Θα πρότεινα να ξανακάνατε τεστ Παπ και υπερηχογράφημα κάπου που εμπιστεύεστε και σίγουρα να σας δει γυναικολόγος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.