Τετάρτη, 12 Φεβρουαρίου 2014

Αντισυλληπτικά και κίνδυνος θρόμβωσης

ΕΡΩΤ.: Γεια σας. Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση. ... Πήγα σε μια γυναικολόγο απλώς για έναν έλεγχο... Της ζήτησα να μου δώσει κάποια αντισυλληπτικά και, αφού έκανα κάποιες ορμονικές εξετάσεις, μου είπε ότι δεν γίνεται, γιατί υπάρχει κίνδυνος να πήξει το αίμα μου... θρόμβωση δηλαδή... Τί μπορώ να κάνω...??? Είμαι σε σχέση και φοβάμαι όμως μόνο την χρήση προφυλακτικού...

ΑΠΑΝΤ.: Καλησπέρα. Τα αντισυλληπτικά μπορεί, σε ένα άτομο που έχει προδιάθεση για θρόμβωση, να προκαλέσουν σοβαρό πρόβλημα στα αγγεία. Εάν οι εξετάσεις που κάνατε έδειξαν ότι έχετε τέτοιο θέμα, καλό θα ήταν να επισκεφτείτε έναν αιματολόγο, για να σας συμβουλεύσει. Όσον αφορά στο θέμα της αντισύλληψης, με σωστή χρήση του προφυλακτικού, θα είστε καλυμμένη και για τα σεξουαλικά μεταδιδόμενα νοσήματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.