Πέμπτη 31 Ιουλίου 2014

Σκοπιμότητα διακοπής κύησης - Αφαίρεση ινομυωμάτων

ΕΡΩΤ.: Καλημέρα! Θα ήθελα να σας παραθέσω το δικό μου ερώτημα: είμαι 35 χρόνων, με μια αυτόματη αποβολή πέρσι, γύρω στην 4η με 5η εβδομάδα. Είμαι έγκυος, έχω μπει στην 8η εβδομάδα κύησης... Έχοντας ολοκληρώσει την 7η εβδομάδα, διαπιστώθηκε βραδυκαρδία του εμβρύου (84 παλμούς) και όχι σωστή ανάπτυξή του, αναλογικά με την εβδομάδα κύησης. ... Έχω 3 εξωτερικά ινομυώματα... Τα δυο βρίσκονται κοντά στην περιοχή που εμφυτεύθηκε το έμβρυο. Ο γιατρός μου χορήγησε ενέσεις ηπαρίνης πρωί-βράδυ. Θεωρώ ότι ακόμη και αν υπάρξει ανάκαμψη της κατάστασης, καλό θα ήταν να μην συνεχίσουμε την κύηση, να την διακόψουμε, γιατί πιστεύω πως έτσι θα έχει προβλήματα μελλοντικά το μωρό, τα οποία ίσως και να μην εκδηλωθούν κατά την κύηση, αλλά αργότερα που θα γεννηθεί. Επίσης, πιστεύω ότι τελικά τα ινομυώματα δεν αφήνουν να αιματωθεί καλά το έμβρυο.
Αν, λοιπόν, γίνει διακοπή κύησης με απόξεση, μετά από πόσους μήνες μπορεί να γίνει αφαίρεση ινομυωμάτων και μετά πότε μπορώ να ξαναπροσπαθήσουμε για μωρό?

ΑΠΑΝΤ.: Καλημέρα. Η γνώμη μου είναι να μην προχωρήσετε σε διακοπή, παρά μόνο σε απόξεση σε περίπτωση παλινδρόμησης. Εάν γίνει απόξεση, μπορεί να γίνει επέμβαση αφαίρεσης ινομυωμάτων σε 2 μήνες. Μετά από τέτοιο χειρουργείο εξαρτάται από τα ευρήματα και την έκταση της ουλής της μήτρας για το πότε μπορείτε να ξεκινήσετε προσπάθειες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.