Πέμπτη 24 Ιουλίου 2014

Κύστη ωχρού και αντιμετώπισή της

ΕΡΩΤ.: Καλησπέρα σας, ήθελα να σας ρωτήσω για ένα ωχρινοαιμάτωμα 2,50 cm που μου βρήκε ο γυναικολόγος στη δεξιά μου ωοθήκη. Μου είπε ότι προκλήθηκε τις ημέρες της ωορρηξίας μου από κάποιο πιθανό σπάσιμο αγγείου. Για την αντιμετώπισή του μου έδωσε αντισυλληπτικά χάπια για ένα μήνα. Ήθελα να σας ρωτήσω αν είναι κάτι το ανησυχητικό κατά τη γνώμη σας και αν όντως τα αντισυλληπτικά χάπια είναι τα κατάλληλα για να φύγει ή θα ήταν καλύτερη κάποια αντιβίωση.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για το χρόνο σας. Περιμένω την απάντησή σας.


ΑΠΑΝΤ.: Καλησπέρα. Εάν δεν έχετε κάποιο σύμπτωμα (πόνο, διαταραχή στην περίοδο), δεν χρειάζεται να πάρετε κάτι για την κύστη ωχρού. Απλά να κάνετε ένα υπερηχογράφημα σε 4-5 μήνες. Φυσικά, αν πονάτε, θα πρέπει να πάρετε αντιβίωση και αντιφλεγμονώδη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.