Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2014

Ερωτήματα από εσάς!

ΘΡΟΜΒΟΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΚΥΗΣΗ

ΕΡΩΤ.: Καλησπέρα! Μετά από δύο ανεμβρυικές κυήσεις έχουμε κάνει καρυότυπο ζεύγους και σπερμοδιάγραμμα. Θα πρέπει να κάνω και κάποιες άλλες εξετάσεις κατά τη γνώμη σας;

ΑΠΑΝΤ.: Καλό θα ήταν να κάνετε και εξετάσεις θρομβοφιλίας, ώστε στην επόμενη εγκυμοσύνη να πάρετε την κατάλληλη αγωγή.

ΕΡΩΤ.: Ευχαριστώ για την απάντηση. Πρέπει να κάνω εξετάσεις θρομβοφιλίας λόγω των ανεμβρυικών κυήσεων, παρόλο που έχω ήδη ένα παιδί;

ΑΠΑΝΤ.: Το γεγονός ότι είχατε μία επιτυχή κύηση δεν σημαίνει ότι δεν έχετε θρομβοφιλία. Η γνώμη μου είναι να είστε σίγουρη ότι δεν υπάρχει τέτοιο ενδεχόμενο. Καλή συνέχεια.

ΕΡΩΤ.: Θα μπορούσατε να μου πείτε ποιες εξετάσεις θρομβοφιλίας πρέπει να κάνω; Ευχαριστώ πολύ.

ΑΠΑΝΤ.: Θα πρέπει να απευθυνθείτε σε κάποιον ειδικό αιματολόγο να σας συμβουλεύσει για τις εξετάσεις που πρέπει να κάνετε.
________________________________________________________
ΤΕΣΤ-ΠΑΠ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΠΟΞΕΣΗ

ΕΡΩΤ.: Πότε κάνω τεστ παπ μετά από απόξεση;

ΑΠΑΝΤ.: Η εξέταση κατά Παπανικολάου πρέπει να γίνεται κάθε χρόνο, εκτός αν ο γυναικολόγος κρίνει απαραίτητο να γίνει πιο σύντομα. Μετά από απόξεση το συντομότερο που μπορεί να γίνει είναι όταν σταματήσει η αιμόρροια από τον κόλπο.
________________________________________________________
ΑΝΕΜΒΡΥΙΚΕΣ ΚΥΗΣΕΙΣ

ΕΡΩΤ.: Γεια σας. Είμαι 39,5. Έχω μια κόρη έξι ετών με φυσιολογική εγκυμοσύνη και τοκετό. Το τελευταίο εξάμηνο είχα δύο ανεμβρυικές κυήσεις και έγινε απόξεση και τις δύο φορές. Σε τί οφείλονται οι ανεμβρυικές κυήσεις, τί εξετάσεις πρέπει να κάνω και πότε μπορώ να ξαναπροσπαθήσω; Πρέπει να σκεφτώ για εξωσωματική και ποιά η γνώμη σας για προεμφυτευτικό; Ευχαριστώ.

ΑΠΑΝΤ.: Καλησπέρα. Οι ανεμβρυικές κυήσεις συνήθως οφείλονται σε χρωμοσωμικές ανωμαλίες του εμβρύου. Μεγάλο ρόλο παίζει επίσης η ποιότητα των ωαρίων και του σπέρματος. Ο προεμφυτευτικός έλεγχος του εμβρύου προφυλάσσει από χρωμοσωμικές ανωμαλίες, αλλά γίνεται μόνο σε περιπτώσεις εξωσωματικής. Η γνώμη μου είναι ότι από τη στιγμή που έχετε μία φυσιολογική κύηση, πρέπει να προσπαθήσετε ακόμη μία φορά, πριν προχωρήσετε σε εξωσωματική.
________________________________________________________
ΓΟΝΙΜΕΣ ΜΕΡΕΣ ΣΕ ΚΥΜΑΙΝΟΜΕΝΟ ΚΥΚΛΟ

ΕΡΩΤ.: Γεια σας. Ο κύκλος μου είναι από 28 έως 33 μέρες και δεν μπορώ να καταλάβω ποιες είναι οι γόνιμες μέρες μου. Μήπως θα μπορούσατε να με βοηθήσετε και να μου πείτε ποιες είναι οι γόνιμες μέρες μου; Ευχαριστώ πολύ.

ΑΠΑΝΤ.: Καλημέρα σας. Η ωορρηξία σε έναν κύκλο 28 ημερών είναι την 14η μέρα, ενώ σε κύκλο 33 ημερών την 19η. Επειδή ο κύκλος σας είναι κυμαινόμενος, θα πρέπει να υπολογίζετε τις γόνιμες μέρες σας από την 12η μέχρι και την 20η μέρα.
________________________________________________________
ΚΟΛΠΙΤΙΔΑ ΚΑΙ ΤΡΑΧΗΛΙΤΙΔΑ

ΕΡΩΤ.: Γεια σας. Έκανα πρόσφατα τεστ παπ και μου έβγαλε έντονη τραχηλίτιδα και κολπίτιδα λόγω κόκκων. Παίρνω ενδοκολπική κρέμα, ώστε να φύγουν. Θέλω να μου πείτε, αν γνωρίζετε, αν κολλάει με την σεξουαλική επαφή, γιατί έχω σχέση και δεν θέλω να τον κολλήσω και επίσης αν γνωρίζετε από που μπορεί να κόλλησα κάτι τέτοιο. Παραλία δούλευα το καλοκαίρι, ίσως από εκεί.

ΑΠΑΝΤ.: Καλημέρα. Η φλεγμονή του κόλπου και του τραχήλου μπορεί να οφείλεται σε διάφορα μικρόβια που ανήκουν στους κόκκους και συνήθως δεν μεταδίδεται με την επαφή. Αυτά τα μικρόβια υπάρχουν στον οργανισμό σε άλλα μέρη του σώματος και αρχίζουν να αναπτύσσονται περισσότερο και να αποικίζουν τον κόλπο, οπότε και δημιουργούν φλεγμονή. Πάντως, μόλις τελειώσετε με τη θεραπεία και μετά από μία εβδομάδα, κάντε και μία καλλιέργεια κολπικού και τραχηλικού υγρού, για να βεβαιωθείτε ότι έχει φύγει το μικρόβιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.