Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2013

Διαδοχικές παλίνδρομες κυήσεις - 3 μήνες μετά την απόξεση δεν ήρθε περίοδος

ΕΡΩΤ.: Γιατρέ μου, καλησπέρα... Σας βρήκα μέσω facebook και ομολογώ ότι κάποιες απαντήσεις σας που διάβασα σε κάποιες ερωτήσεις, που τέθηκαν από άλλες κοπέλες, μου άρεσαν και με ικανοποίησαν.
Ο λόγος που σας γράφω είναι για το πρόβλημα που αντιμετωπίζω. Είμαι 38 ετών. Το 2011 γέννησα με φυσιολογικό τοκετό, χωρίς να έχω κανένα πρόβλημα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Το 2012 και το 2013 είχα δύο παλίνδρομες κυήσεις, χωρίς να μάθω την αιτία. Πριν από 3 μήνες έγινε η απόξεση της τελευταίας παλίνδρομης κύησης και από τότε δεν μου έχει έρθει ακόμα περίοδος. Είναι φυσιολογικό; Όλες οι εξετάσεις μου είναι φυσιολογικές, όπως επίσης και όλοι οι υπέρηχοι που έχω κάνει. Μήπως πρόκειται για πρόωρη κλιμακτήριο; Δεν ξέρω τι να υποθέσω, ακόμα και χαπάκια για να έρθει περίοδος έχω πάρει, αλλά τίποτα.
θα ήθελα την γνώμη σας για το θέμα. Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας.

ΑΠΑΝΤ.: Καλησπέρα. Λυπάμαι πολύ για τις απώλειές σας. Όμως, σίγουρα μπορεί να βρεθεί η αιτία και να αντιμετωπισθεί, ώστε στο μέλλον να έχετε μια επιτυχή έκβαση κύησης.
Το ότι δεν έχει έρθει ακόμα περίοδος δεν είναι φυσιολογικό. Χρειάζεται διερεύνηση τόσο από ορμονικής πλευράς, όσο και απεικονιστικός έλεγχος για τη διαπίστωση του προβλήματος. Η περίπτωση της πρόωρης κλιμακτηρίου μπορεί να διαπιστωθεί με ορμονικές εξετάσεις αλλά και από την εικόνα των ωοθηκών στο κολπικό υπερηχογράφημα. Λυπάμαι που δεν μπορώ να σας δώσω πιο συγκεκριμένη απάντηση, αλλά η διάγνωση στην περίπτωσή σας δεν μπορεί να γίνει χωρίς κλινική εξέταση και εργαστηριακό έλεγχο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.