Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2013

Χρόνος τοκετού μετά το κόψιμο του ράμματος της περίδεσης

ΕΡΩΤ.: Χαίρετε, είμαι στην 30 εβδομάδα, ... και είναι η πρώτη μου εγκυμοσύνη. Στην εβδομάδα 17 έκανα περίδεση τραχήλου γιατί ο τράχηλος από την 13 και μετά μειωνόταν παρόλο που δεν έχω κανένα ιστορικό ή κάποια επέμβαση στην περιοχή. Από εκείνη τη στιγμή είμαι σχετικώς προσεκτική χωρίς να μου έχει πει ο γιατρός μου να μείνω στο κρεβάτι. ... ... Στις περιπτώσεις με περίδεση τραχήλου πότε κόβονται τα ράμματα? Από την ώρα που θα κοπούν, πόσο γρήγορα εξελίσσεται ο τοκετός? Αν, για παράδειγμα, τα κόψουμε στη μέση του 9ου ... θα γεννήσω μέσα στα επόμενα 3-4 εικοσιτετράωρα? Σας ευχαριστώ προκαταβολικά για την απάντησή σας, θέλω να καταλάβω πως λειτουργεί ο τράχηλος μετά από το κόψιμο των ραμμάτων έστω και πιθανολογικά, ξέρω ότι ο κάθε οργανισμός είναι διαφορετικός και φυσικά χωρίς να έχω εξεταστεί δε μπορεί να δοθεί σαφής απάντηση.

ΑΠΑΝΤ.: Καλησπέρα σας. Το ράμμα της περίδεσης συνήθως κόβεται στην 37η εβδομάδα της κύησης. Η ασθενής παραμένει για μερικές ώρες στο μαιευτήριο και, εάν όλα είναι καλά, φεύγει και περιμένει να ξεκινήσει ο τοκετός. Εάν δεν ξεκινήσουν συσπάσεις μέχρι την 40η εβδομάδα, μπορεί ο γυναικολόγος να προτείνει αγωγή τοκετού.

1 σχόλιο:

  1. Γεια σας. Ειμαι 29 εβδομαδων και εχω κανει στις 13 εβδομαδες περιδεση τραχηλου. Ο γιατρος μου μου ειπε οτι στις 36 εβδομαδες θα κοψει τις ραφες.. Ειναι νωρις που θα τις κοψει;; Και γινεται με αναισθησια παλι;;ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.