Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2013

Περιτύλιξη ομφάλιου λώρου

ΕΡΩΤ.: Καλημέρα σας. Θα ήθελα να μου πείτε τη γνώμη σας σε κάτι... Προχθές έκανα την αυχενική διαφάνεια και ο γιατρός μου στα σχόλια έγραψε περιτύλιξη λώρου στον αυχένα... Θα ήθελα να μου πείτε αν αυτό είναι επικίνδυνο για το μωρό... Σας ευχαριστώ πολύ.

ΑΠΑΝΤ.: Οι περιτυλίξεις του ομφαλίου λώρου είναι ένα συχνό φαινόμενο, το οποίο δεν πρέπει να μας πανικοβάλλει, αλλά, αν το γνωρίζουμε, να το έχουμε υπ' όψιν κατά τον τοκετό. Δεν μπορείτε να κάνετε εσείς κάτι γι' αυτό, ούτε χρειάζεται να ανησυχείτε. Τα μωρά δεν μένουν στάσιμα μέσα στη μήτρα, οπότε υπάρχει πάντα η πιθανότητα να τυλιχθούν. Είναι πολύ σπάνιες οι περιπτώσεις που αυτό δημιουργεί κάποιο πρόβλημα.


Χριστίνα Π. Βάντζου
https://www.facebook.com/Christina.Vantzou.Gynecologist

1 σχόλιο:

  1. Καλησπέρα σας! Είμαι στην 24η εβδομάδα της κυησης μου κ παρατηρήθηκε επίσης περιτυλιξη του ομφάλιου γύρω απ'το λαιμό τ εμβρύου μου.. Πρόσφατα μια φίλη είχε άσχημη εμπειρία απ'τον ίδιο λόγο στην 28η εβδομάδα κ δυστυχώς το δικό της έμβρυο δεν τα κατάφερε.. Έχω ανησυχήσει πολύ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.