Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2013

Ερωτήματα από εσάς!

Σας ευχαριστώ όλους και όλες πολύ για τα ενδιαφέροντα ερωτήματα που μου θέτετε και ελπίζω να σας έχουν βοηθήσει οι απαντήσεις μου! Ας δούμε τα πιο ενδιαφέροντα από τα πρόσφατα ερωτήματα που μου έχουν υποβληθεί:

ΠΟΝΟΣ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΠΕΡΙΝΕΟΤΟΜΗΣ

ΕΡΩΤ.: Αγαπητή κα Βάντζου,
... γέννησα με φυσιολογικό τοκετό ένα αγόρι βάρους 3,700 kgr και υποβλήθηκα σε περινεοτομή. Είχα έντονους πόνους στην περιοχή από την αρχή και δυσκολεύομαι ακόμα και σήμερα, 50 ημέρες μετά, να καθίσω, να περπατήσω, να σκύψω, γενικότερα να κάνω οποιαδήποτε κίνηση που την επηρεάζει. Είναι μάλιστα και στιγμές που αισθάνομαι στιγμιαίους πόνους, σαν "τσιμπήματα".
Ήθελα να ρωτήσω αν μπορείτε να υποθέσετε που μπορεί να οφείλονται οι πόνοι μου. Τι είδους επιπλοκές μπορεί να έχει μια περινεοτομή;
Σας ευχαριστώ προκαταβολικά.

ΑΠΑΝΤ.: Συγχαρητήρια για το αγοράκι σας! Η περινεοτομή είναι μία απαραίτητη τομή που γίνεται στο περίνεο, κατά την έξοδο του μωρού, ώστε να μη γίνει ανεξέλεγκτα η διάσπαση της περιοχής. Η επούλωση της τομής επηρεάζεται από τυχόν φλεγμονή στον κόλπο, από το είδος της τομής που έχει γίνει και από τον ίδιο τον οργανισμό. Επίσης η έλλειψη ορμονών λόγω θηλασμού καθυστερεί την αποκατάσταση. Από τη στιγμή που ο γιατρός σας δεν εντοπίζει κάποιο πρόβλημα, πιστεύω ότι είναι θέμα χρόνου να επανέλθετε. Μπορείτε να ρωτήσετε το γιατρό σας για να χρησιμοποιήσετε κάποια κρέμα αποκατάστασης του βλεννογόνου, που κυκλοφορούν στο εμπόριο. Σας εύχομαι καλή ανατροφή και παρακαλώ μη διστάσετε να επικοινωνήσετε για ό,τι σας απασχολεί.
-------------------------------------------------------------
ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗΣ ΣΕ ΔΙΑΚΟΠΤΟΜΕΝΗ ΣΥΝΟΥΣΙΑ - ΠΟΛΥΚΥΣΤΙΚΕΣ ΩΟΘΗΚΕΣ ΚΑΙ ΓΟΝΙΜΟΤΗΤΑ

ΕΡΩΤ.: Καλησπέρα σας. Θα ήθελα και εγώ με τη σειρά μου να κάνω κάποιες ερωτήσεις. Ο σύντροφός μου δεν εκσπερματώνει μέσα μου. Υπάρχει περίπτωση να μείνω έγκυος; Πιο μετά, όταν θα θέλω να κάνω παιδί, θα μπορέσω να κάνω εύκολα, δεδομένου ότι έχω πολυκυστικές ωοθήκες και, όταν ήμουν μικρή, οι γιατροί με είχαν ταράξει στα αντισυλληπτικά; Ευχαριστώ πολύ.

ΑΠΑΝΤ.: Καλησπέρα. Πριν την εκσπερμάτιση τα υγρά που βγαίνουν έχουν κάποια σπερματοζωάρια, με τα οποία θα μπορούσατε να μείνετε έγκυος. Βέβαια, είναι αρκετά δύσκολο, αλλά όχι αδύνατο, οπότε, αν δεν επιθυμείτε εγκυμοσύνη, θα πρέπει να βρείτε κάποιο άλλο πιο ασφαλή τρόπο αντισύλληψης. Όσον αφορά στο θέμα των πολυκυστικών ωοθηκών, θα πρέπει να σας εξετάσει ένας γυναικολόγος, ο οποίος με τη βοήθεια του υπερήχου θα μπορούσε να σας πει σε τί κατάσταση βρίσκονται οι ωοθήκες σας.
-------------------------------------------------------------
ΑΝΤΙΣΥΛΛΗΠΤΙΚΑ ΚΑΙ ΩΟΡΡΗΞΙΑ ΜΕ ΑΙΜΑ;

ΕΡΩΤ.: Γεια σας. Αν μπορείτε σας παρακαλώ να μου πείτε: μπορεί να έχει μια κοπέλα ωορρηξία με αίμα; Να σας πω πως εδώ και καιρό παίρνει αντισυλληπτικά χάπια στην ώρα τους. Της είχε τελειώσει η περίοδος και ξαφνικά μετά από 7 μέρες της ξαναήρθε αίμα. Υπάρχει περίπτωση, επειδή παίρνει τα χάπια, να έχει ωορρηξία με αίμα; Παράλληλα, έχω ολοκληρώσει μέσα της και φοβάμαι. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!

ΑΠΑΝΤ.: Καλησπέρα. Αν μία κοπέλα παίρνει αντισυλληπτικά, δεν κάνει ωορρηξία, οπότε δεν μπορεί να μείνει έγκυος. Η κολπική αιμόρροια στο μέσο του κύκλου μπορεί να οφείλεται σε πολλούς παράγοντες και καλό θα είναι να επισκεφτεί κάποιο γυναικολόγο.
-------------------------------------------------------------
ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ Η ΛΗΨΗ ΑΝΤΙΒΙΩΣΗΣ ZINADOL ΣΤΗΝ 5Η ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΥΗΣΗΣ;

ΕΡΩΤ.: Κα Βάντζου, καλησπέρα σας.
Σήμερα βρήκα το blog σας και παίρνω το θάρρος να σας ρωτήσω για κάτι που με έχει στενοχωρήσει πολύ. ... σήμερα είμαι αν υπολογίζω καλά, στην 3η ή 2η βδομάδα μετά τη σύλληψη αντίστοιχα (5η ή 4η εβδομάδα εγκυμοσύνης όπως λένε οι γιατροί;). (Η χοριακή μου εχθές ήταν 1255 μονάδες).
Όμως, από τις 26/10 άρχισα την αντιβίωση zinadol (500 πρωί κ΄ βράδυ), καθώς ξαφνικά εμφάνισα πρησμένο αδένα στο λαιμό. ... Όταν προχθές έκανα την παρακέντηση, μου είπαν ότι μπορεί να είναι εμβρυϊκή κύστη (εμβρυϊκή σχισμή). Τα ακριβή αποτελέσματα θα βγουν τις επόμενες μέρες. Μήπως η αντιβίωση τελικά ήταν άχρηστη και την πήρα και την εβδομάδα εγκυμοσύνης που σχηματίζονται τα όργανα!;; Έχω αγχωθεί και πικραθεί πέρα από τα λόγια ότι μπορεί να επηρέασα αρνητικά την οργανογένεση... Σας παρακαλώ, πείτε μου τη γνώμη σας, γιατί έχω αγχωθεί. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ.

ΑΠΑΝΤ.: Καλησπέρα! Δεν υπάρχει λόγος να ανησυχείτε, γιατί η αντιβίωση που πήρατε είναι ακίνδυνη για το μωρό σας σε όποια φάση και αν βρίσκεται. Εύχομαι καλά αποτελέσματα και με το καλό να προχωρήσει η κύηση.
-------------------------------------------------------------
ΠΟΝΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΕΠΑΦΗ

ΕΡΩΤ.: Καλησπέρα σας γιατρέ.
 Βρίσκομαι αντιμέτωπη με ένα πρόβλημα το οποίο με απασχολεί εδώ και καιρό. Πρόκειται για τον πόνο που νιώθω κατά την σεξουαλική επαφή. Μόνο που τον πόνο αυτό δεν τον αισθάνομαι ούτε την ώρα της διείσδυσης, ούτε στον κόλπο, αλλά στο πίσω μέρος του σώματός μου που φαντάζομαι ότι είναι το παχύ έντερο, καθώς, κάθε φορά που το πέος έρχεται σε επαφή με το σημείο αυτό, εγώ νιώθω έναν έντονο πόνο σαν να θέλω να πάω στην τουαλέτα ... Μήπως έχω κάτι σοβαρό?
  Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο και το ενδιαφέρον σας και περιμένω με ανυπομονησία το πόρισμά σας.

ΑΠΑΝΤ.: Καλησπέρα. Κατά τη σεξουαλική πράξη το πέος, ερχόμενο σε επαφή με τον τράχηλο, μετακινεί τη μήτρα και αυτή με τη σειρά της διάφορα όργανα της κοιλιακής χώρας. Μερικές φορές ερεθίζεται η ουροδόχος κύστη, άλλες φορές το έντερο, ανάλογα με την κλίση που έχει η μήτρα μέσα στην κοιλιά. Ωστόσο, θα πρέπει να σας εξετάσει γυναικολόγος, για να αποκλειστεί κάποια παθολογία στις ωοθήκες και τη μήτρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.