Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2013

Ερωτήματα μέσω του iatronet.gr

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΜΑΣΤΟΓΡΑΦΙΑΣ

Ιστορικό:
Γυναίκα, 43 χρονών, 70 κιλά, 165 ύψος. Ολιγάριθμες μικροαποτιτανώσεις στο  δεξιό μαστό δίνουν εντύπωση συρρεουσών βιραντ3, υπερηχογράφημα καθαρό, λεμφαδένες εντάξει.

Ερώτηση:
Πρέπει να κάνω βιοψία ή να περιμένω 4 μήνες να δούμε πως θα εξελιχθεί; Ποιός γιατρός πρέπει να με δει και να το αποφασίσει και με τι κριτήρια; Μήπως η βιοψία μου δημιουργήσει μεγαλύτερο πρόβλημα;

Απάντηση:
Θα πρέπει να αξιολογήσει τη μαστογραφία σας κάποιος γυναικολόγος ή κάποιος μαστολόγος, ώστε να σας εξετάσει κλινικά και να αποφασίσει για την περαιτέρω αντιμετώπιση.
--------------------------------------------------------------------------
ΚΝΗΣΜΟΣ ΚΑΙ ΛΕΥΚΟ ΕΚΚΡΙΜΑ

Ιστορικό:
Γυναίκα, 47 χρονών, 63 κιλά, 184 ύψος. Κλιμακτήριος.

Ερώτηση:
Ο σύντροφός μου παρουσίασε μικρά σπυράκια στο πέος κι εγώ κνησμό στο αιδοίο και λευκό έκκριμα σαν κομμένο γάλα.

Απάντηση:
Σύμφωνα με αυτά που περιγράφετε, μάλλον έχετε προσβληθεί από μύκητες. Θα πρέπει να σας εξετάσει γυναικολόγος και ίσως να κάνετε και μία καλλιέργεια κολπικού υγρού. Θεραπεία ανάλογη με τη δική σας θα πρέπει να ακολουθήσει και ο σύντροφός σας.
--------------------------------------------------------------------------
ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗΣ;

Ιστορικό:
Γυναίκα, 23 χρονών, 78 κιλά, 173 ύψος. Ασταθής κύκλος περιόδου.

Ερώτηση:
Έχω ελεύθερη σεξουαλική ζωή. Έπρεπε να μου έχει έρθει περίοδος στις 20/10. Έχω αναγούλες, πονοκεφάλους, όρεξη για φαγητό και κουράζομαι πολύ εύκολα. Είμαι έγκυος; Να κάνω τεστ;

Απάντηση:
Τα συμπτώματα που αναφέρετε ταιριάζουν και με αρχή εγκυμοσύνης αλλά και με προεμμηνορυσιακά συμπτώματα. Αν δεν σας έχει έρθει ακόμα περίοδος, θα πρέπει να κάνετε μια εξέταση β-χοριακής αίματος.

Χριστίνα Π. Βάντζου

2 σχόλια:

  1. Είμαι στα 18 κορίτσι και έκανα επαφή με τον φίλο μου χωρίς προφυλάξεις !! Λόγο αμφιβολίας ήπια μετά από μια μισή μέρα το χαπι θέλω να ρωτήσω παίζουν ρόλο τα κιλά ? Ειμαι99 κιλά και εχω ύψος 1.87

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όταν πίνεις το χαπι της επόμενης μέρας παίζει ρόλο το ποσα κιλά είσαι ? Το ήπια ειμαι 99 κιλα και εχω ύψος 1.97

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.