Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2013

Ερωτήματα μέσω ιατροnet.gr

ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΜΥΚΗΤΙΑΣΙΚΗΣ ΚΟΛΠΙΤΙΔΑΣ

Ιστορικό:
Γυναίκα, 22 χρονών, 75 κιλά, 170 ύψος. Πριν από 5 μήνες εμφάνισα πιτυρίαση και έπαιρνα από τον δερματολόγο μου αντιβίωση. Μετά από 3 μήνες, αφού υποχώρησε εντελώς η πιτυρίαση και σταμάτησα την αντιβίωση, από τότε έχω φαγούρα στα γεννητικά όργανα και παρατηρώ επίσης λεπτόρρευστες, λευκοκίτρινες κολπικές εκκρίσεις.

Ερώτηση:
Θα ήθελα να μου πείτε αν είναι κολπίτιδα και τι μπορώ να κάνω για να την θεραπεύσω. Σχετίζεται με το ph του κόλπου? Δεν θέλω να πάω σε γυναικολόγο και θα ήθελα να μου πείτε τι μπορώ να κάνω. Ευχαριστώ.

Απάντηση:
Πρέπει να κάνετε καλλιέργεια κολπικού υγρού. Τα συμπτώματα που περιγράφετε ταιριάζουν με μυκητιασική κολπίτιδα.
-------------------------------------------------------------
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΝΤΗΡΗΘΕΙ ΤΟ ΣΠΕΡΜΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΨΥΞΗ;

Ιστορικό:
Γυναίκα, 29 χρονών, 46 κιλά, 169 ύψος.

Ερώτηση:
Γεια σας. Θα ήθελα να ρωτήσω: αν το σπέρμα το ρουφήξουμε με μια σύριγγα και το βάλουμε στην κατάψυξη και το ξεπαγώσουμε και το εισάγουμε στον κόλπο μας, υπάρχει πιθανότητα σύλληψης ή το σπέρμα έχει καταστραφεί? Ξέρω ότι σας φαίνεται περίεργο αυτό που ρωτάω, απλά στις γόνιμες μέρες μου ο σύζυγός μου θα λείπει επαγγελματικό ταξίδι και θα θέλαμε με αυτόν τον τρόπο να τις εκμεταλλευτούμε. Είναι δυνατόν?

Απάντηση:
Λυπάμαι, αλλά δεν μπορείτε να συντηρήσετε το σπέρμα του συζύγου σας. Είναι κάτι που χρειάζεται ειδική διαδικασία, την οποία δεν μπορείτε να την κάνετε μόνη σας.
-------------------------------------------------------------
ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΕΠΑΦΗ

Ιστορικό:
Γυναίκα, 20 χρονών, 56 κιλά, 153 ύψος. Είμαι παρθένα ακόμα και είχα ιστορικό ουρολοίμωξης πριν από 2 μήνες.

Ερώτηση:
Είμαι παρθένα και πριν 4 μήνες με τον πρώην φίλο μου είχαμε έρθει σε επαφή αλλά μόνο τα προκαταρκτικά. Δεν ολοκληρώσαμε. Φοβάμαι, όμως, μην έχω μείνει έγκυος από τα υγρά του. Γίνεται αυτό και εάν ναι τι μπορώ να κάνω τώρα; Είμαι 20 χρόνων και φοβάμαι πολύ. Σας παρακαλώ, ενημερώστε με... Α, να σας πω ότι έχω κανονικά περίοδο. Δεν είχα ούτε μια μέρα καθυστέρηση.

Απάντηση:
Καλησπέρα. Για να μείνει μία κοπέλα έγκυος, πρέπει το σπέρμα να ταξιδέψει μέσα από τον κόλπο, τον τράχηλο, να ανέβει στη μήτρα και τις σάλπιγγες. Όταν ο σύντροφος εκσπερματώνει στην είσοδο του κόλπου και όχι μέσα στον κόλπο, η πορεία που έχει το σπέρμα να διανύσει είναι πιο μεγάλη και πιο δύσκολη, αφού δεν έχει και την τραχηλική βλέννα για να το μεταφέρει. Οπότε είναι σχεδόν αδύνατο να μείνετε έγκυος με αυτόν τον τρόπο. Επιπλέον, το γεγονός ότι έχετε κανονικά περίοδο, δείχνει ότι δεν είστε έγκυος. Αν παρόλα αυτά έχετε αμφιβολίες, μπορείτε να κάνετε ένα τεστ κύησης, για να βεβαιωθείτε.
-------------------------------------------------------------
ΕΣΠΑΣΕ ΤΟ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΙΚΟ - ΧΑΠΙ ΤΗΣ ΕΠΟΜΕΝΗΣ ΜΕΡΑΣ

Ιστορικό:
Άνδρας, 18 χρονών, 75 κιλά, 177 ύψος.

Ερώτηση:
Γεια σας. Αυτή τη στιγμή είμαι πολύ αγχωμένος... Έκανα σεξ με την κοπέλα μου με προφυλακτικό. Την ώρα που τελείωσα, είδα ότι το προφυλακτικό είχε σπάσει... Στην κοπέλα δεν έχω πει τίποτα ακόμα, αλλά φοβάμαι πολύ.

Απάντηση:
Καλησπέρα. Θα πρέπει να ενημερώσετε τη σύντροφό σας για να πάρει το χάπι της επόμενης μέρας μέσα σε 72 ώρες από την επαφή.


Χριστίνα Π. Βάντζου
https://www.facebook.com/Christina.Vantzou.Gynecologist

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.