Παρασκευή 10 Ιανουαρίου 2014

Ρυθμός διπλασιασμού της β-χοριακής

Ερώτημα μέσω parents.gr


ΕΡΩΤ.: Καλημέρα σας! Με ΤΕΡ 16/9, στις 22/10 έκανα β χοριακή και ήταν 315,25 και σήμερα την επανέλαβα και είναι 730,63... Σύμφωνα με την ΤΕΡ είμαι 5w+3d... Επικοινώνησα με τον γιατρό μου και δεν μου είπε κάτι αρνητικό και να πάω για τον πρώτο υπέρηχο την 1/11... Εσάς πως σας φαίνεται η χοριακή μου σύμφωνα με την ΤΕΡ μου? Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!!

ΑΠΑΝΤ.: Καλησπέρα, οι τιμές της β χοριακής έχουν ένα μεγάλο εύρος φυσιολογικών ορίων για την κάθε εβδομάδα κύησης και ειδικά στην αρχή της κύησης, που συνήθως τη μετράμε. Αυτό συμβαίνει γιατί οι τιμές της β χοριακής εξαρτώνται από τη σύλληψη, η οποία δεν είναι ακριβώς γνωστό πότε συμβαίνει. Δηλαδή αν η σύλληψη έχει γίνει νωρίς στον κύκλο οι τιμές της β χοριακής είναι υψηλές, ενώ αν έχει γίνει αργά, είναι πιο χαμηλές. Συμπερασματικά δεν μπορούμε με μία τιμή β χοριακής να αποφασίσουμε εάν η κύηση πηγαίνει καλά ή όχι. Μας ενδιαφέρει ο ρυθμός διπλασιασμού της, ο οποίος στην περίπτωσή σας είναι όπως πρέπει.



Χριστίνα Π. Βάντζου
http://www.parents.gr/forum/showthread.php?t=131097
https://www.facebook.com/Christina.Vantzou.Gynecologist

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.