Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2014

Ερωτήματα μέσω ιατροnet

ΠΙΘΑΝΗ ΜΟΛΥΝΣΗ ΑΠΟ ΤΟΞΟΠΛΑΣΜΑ ΣΤΟΝ 9ο ΜΗΝΑ

ΕΡΩΤ.: Διανύω την 37η εβδομάδα κύησης και πρόσφατα κατανάλωσα χοιρινό κρέας, το οποίο θεωρώ ότι δεν ήταν πολύ καλά ψημένο. Μετά από πόσο διάστημα πρέπει να γίνουν οι απαραίτητες εξετάσεις, για να διαπιστωθεί πιθανή μόλυνση? Τί επιπλοκές μπορεί να προκύψουν στο έμβρυο σε αυτόν τον μήνα? Ευχαριστώ.

ΑΠΑΝΤ.: Εάν πιστεύετε ότι έχετε μολυνθεί από τοξόπλασμα, πρέπει να εξεταστείτε για τα αντισώματα 3 εβδομάδες μετά. Οι πιθανές επιπλοκές για το έμβρυο είναι πολύ ήπιες προς το τέλος της κύησης.
--------------------------------------------------------------------
ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΧΟΡΙΑΚΗΣ - ΤΙΜΗ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΤΟΥ 5

ΕΡΩΤ.: Έχω καθυστέρηση 9 μέρες. Χθες που ήταν η 8η ημέρα, έκανα εξέταση χοριακής και το αποτέλεσμα είναι 0,3. Είναι αρνητικό το αποτέλεσμα αυτό της χοριακής?

ΑΠΑΝΤ.: Οι τιμές της β-χοριακής μέχρι 5 (μικρότερες του 5) θεωρούνται αρνητικές, οπότε και το δικό σας αποτέλεσμα είναι αρνητικό.
--------------------------------------------------------------------
ΧΡΗΣΗ BABY OIL ΣΤΗΝ ΕΡΩΤΙΚΗ ΕΠΑΦΗ

ΕΡΩΤ.: Γεια σας. Είμαι 57 χρονών. Έχω λίγα υγρά καμιά φορά και μου είπαν ότι το baby oil βοηθάει. Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε baby oil στην ερωτική μας επαφή;

ΑΠΑΝΤ.: Φυσικά και μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε.
--------------------------------------------------------------------
ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΕΜΜΗΝΟΠΑΥΣΗ;

ΕΡΩΤ.: Είμαι 43 χρονών και ήθελα να ρωτήσω αν βρίσκομαι στην προεμμηνόπαυση και αν υπάρχει κάτι παθολογικό στις εξετάσεις μου: Ωχρινότροπος ορμόνη (LH) 26.64 mLU/ml Προλακτίνη (PRL) 15.0 ng/ml Προγεστερόνη (PRG) 0.37 ng/ml Θυλακιοτρόπος (FSH) 3.9 mlU/ml Οιστραδιόλη-Ε2 878.9 pg/ml Δευδροεπιανδροστερόνη (DHEA) 4.06 mg/. Ο κύκλος μου είναι κανονικός, εκτός ότι σε διάρκεια 6 μηνών είχα κύκλο 2 φορές μέσα στο μήνα. Ο ορμονολογικός έλεγχος έγινε τη 14η μέρα του κύκλου. Δεν έχω εξάψεις.

ΑΠΑΝΤ.: Οι εξετάσεις που αναφέρετε δεν δείχνουν να βρίσκεστε σε προεμμηνοπαυσιακή κατάσταση. Όμως, οι εξετάσεις που κάνατε κανονικά πρέπει να γίνονται τη 2η-3η μέρα του κύκλου.

Χριστίνα Π. Βάντζου
Μαιευτήρας - Χειρουργός Γυναικολόγος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.