Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2014

Ερωτήματα μέσω Facebook

ΑΝΩΜΑΛΙΑ ΤΟΥ ΚΥΚΛΟΥ

ΕΡΩΤ.: Καλησπέρα σας. ... είμαι 31 χρόνων και έχει να μου έρθει περίοδος από το Νοέμβριο και δεν ξέρω τι να κάνω. Πιστεύω είναι από το stress που έχω καθημερινά. Test κυήσεως έχω κάνει αλλά μου βγαίνει αρνητικό. Γιατρέ, τί πρέπει να κάνω?

ΑΠΑΝΤ.: Καλημέρα και καλή χρονιά! Η ανωμαλία αυτή στον κύκλο μπορεί να οφείλεται σε πολλούς παράγοντες. Πιθανότατα θα χρειαστεί να κάνετε κάποιες αιματολογικές εξετάσεις, καθώς και μία γυναικολογική εξέταση.
--------------------------------------------------------------------------------
ΕΝΔΟΜΗΤΡΙΤΙΔΑ-ΜΥΚΟΠΛΑΣΜΑ

ΕΡΩΤ.: Καλησπέρα σας και καλή χρονιά. Έχω ενδομητρίτιδα που οφείλεται σε μυκόπλασμα και από ό,τι έμαθα πρέπει να το έχω τουλάχιστον τρία χρόνια. Είναι δυνατόν, δεδομένου ότι έχω αλλάξει 7 γιατρούς τα τελευταία 4 χρόνια, να μην το είδε κανένας; Επίσης, θα ήθελα να ξέρω τι επιπλοκές μπορεί να έχει. Ευχαριστώ πολύ.

ΑΠΑΝΤ.: Καλή χρονιά! Η φλεγμονή από μυκόπλασμα, αν και κάποιες φορές δύσκολη στην αντιμετώπισή της, θεραπεύεται με φαρμακευτική αγωγή. Η διάγνωσή της γίνεται με καλλιέργεια τραχηλικού υγρού. Αν έχετε κάποια ιδιαίτερα συμπτώματα, θα χαρώ να σας βοηθήσω περαιτέρω.
--------------------------------------------------------------------------------
ΜΕΙΩΜΕΝΗ ΓΟΝΙΜΟΤΗΤΑ

ΕΡΩΤ.: Καλησπέρα σας! Είμαι 37 χρόνων και έχω δύο παιδιά 16 και 9 χρόνων. Εδώ και ένα χρόνο προσπαθώ να κάνω άλλο ένα, αλλά χωρίς επιτυχία. Και στο δεύτερο μου παιδί έκανα ένα χρόνο να μείνω έγκυος. Μήπως είμαι κάπως μεγάλη για να κάνω άλλο ένα παιδί ή μήπως φταίει κάτι άλλο που δεν μένω έγκυος; Ξέχασα να σας πω ότι στο σύζυγό μου αρέσει λίγο το ποτό. Μήπως φταίει αυτό;

ΑΠΑΝΤ.: Καλημέρα και καλή χρονιά! Η ηλικία σας δεν είναι απαγορευτική για επίτευξη εγκυμοσύνης. Το θέμα της μειωμένης γονιμότητας έχει πολλούς παράγοντες και σίγουρα θα χρειαστεί να επισκεφτείτε γυναικολόγο, για να τους ελέγξετε. Μπορείτε να ξεκινήσετε με κάτι απλό, όπως ο έλεγχος της ωορρηξίας.

Χριστίνα Π. Βάντζου
Μαιευτήρας - Χειρουργός Γυναικολόγος

1 σχόλιο:

  1. exω πολυκυστικες ωοθηκες κ επειδη ειχα καθυστερηση περιοδου(ενδεχομενο κυησης δεν υπαρχει) η γυναικολογος μου,μου συνεστησε τα primolut 2 τη μερα για 5 μερες τα ειχα ξαναπαρει αλλα τωρα στην 2 μερα ληψης τους ηρθε η περιοδος μου,να τα σταματησω???ευχαριστω εκ των προτερων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.